وبلاگ شخصی مهدی صادقی

فاطمه گشته مادرم که من غلام حیدرم

وبلاگ شخصی مهدی صادقی

فاطمه گشته مادرم که من غلام حیدرم

وبلاگ شخصی مهدی صادقی

گر چه که چون خال لبت قلبم سیه باشد ولی
دیدار خالت می دهد نوری به قلب زار من
اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

مناجات با امام رضا ع - شعر از سهیل محمودی


دوست دارم صدات کنم؛ تو هم منو نیگا کنی
من تو رو نیگات کنم؛ تو هم منو صدا کنی

قربون چشات برم از راه دوری اومدم
جای دوری نمیره  اگه به من نیگا کنی

دل من زندونیه؛ تویی که تنها میتونی
قفسو وا کنی و پرنده رو رها کنی

می شه کنج حرمت گوشه ی قلب من باشه؟
می شه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی؟

تو سرت شلوغه، زیر دستیات فراوونن
از خدا می خوام کمی نیگا به زیر پا کنی

تو غریبی و منم غریبم اما چی می شه
دل این غریبه رو؛ با خودت آشنا کنی؟

دوست دارم تو ایوون آیینه ت از صب تا غروب
من با تو صفا کنم، تو هم منو دعا کنی

به وفای کفترای حرمت منم می خوام
کفتری باشم که تنها تو منو هوا کنی

دلمو گره زدم به پنجره ت دارم میرم
دوست دارم تا من بیام زود گره ها رو وا کنی

دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همه شب
من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی


(سهیل محمودی)

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">