وبلاگ شخصی مهدی صادقی

فاطمه گشته مادرم که من غلام حیدرم

وبلاگ شخصی مهدی صادقی

فاطمه گشته مادرم که من غلام حیدرم

وبلاگ شخصی مهدی صادقی

گر چه که چون خال لبت قلبم سیه باشد ولی
دیدار خالت می دهد نوری به قلب زار من
اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

سبک زمزمه مناجات با امام زمان عج - مهدی صادقی


از دوری تو خون شد دل من 

 رفته ازکف همه حاصل من

آه دل من  میسوزد از  جور زمانه

  ای گل من کجایی

کعبه ز هجرتو  خسته و بی تاب است 

  کرب وبلا  بی تو تشنه لب آب است

(یا مولا یا مولا یابن الزهرا ) 2

 

سر به دامان تو می گذارم 

 از شوق دیدارت بی قرارم

خاک قدم هایت میکنم  سرمۀ چشمانم 

 وقتی تو بیایی

بیت خدا دور  روی تو میگردد 

  کرب وبلا غرق  بوی تو میگردد

(یا مولا یا مولا یابن الزهرا )2


دانلود سبک
حجم: 1.45 مگابایت

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">