وبلاگ شخصی مهدی صادقی

فاطمه گشته مادرم که من غلام حیدرم

وبلاگ شخصی مهدی صادقی

فاطمه گشته مادرم که من غلام حیدرم

وبلاگ شخصی مهدی صادقی

گر چه که چون خال لبت قلبم سیه باشد ولی
دیدار خالت می دهد نوری به قلب زار من
اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

سبک زمینه وفات حضرت ام البنین س - مهدی صادقی


من شنیدم تو کربلا

ای همه احساس  - گل پسرم عباس  - یل دلاور من

عمود به فرق تو زدند

علقمه غوغا شد - پشت حسین تا شد - نمی شه باور من

رفته بودی تا که آب بیاری     آب واسه  طفل رباب بیاری

تو چشاش خواب بیاری  ( وای ) تو چشاش خواب بیاری

(یا ابالفضل)4


من شنیدم تو علقمه

بی دست با غیرت - تن تو با صورت - به روی خاکا افتاد

صدا زدی برادرم

با لبهای بی جون -  تا بین خاک و خون نگات به زهرا افتاد

ای خدا حسین نداره مادر     بچه هام فدای موی دلبر

کشته شد زیر خنجر ( وای )  کشته شد زیر خنجر

(یا ابالفضل)4

 

دانلود سبک
حجم: 1.24 مگابایت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">