وبلاگ شخصی مهدی صادقی

فاطمه گشته مادرم که من غلام حیدرم

وبلاگ شخصی مهدی صادقی

فاطمه گشته مادرم که من غلام حیدرم

وبلاگ شخصی مهدی صادقی

گر چه که چون خال لبت قلبم سیه باشد ولی
دیدار خالت می دهد نوری به قلب زار من
اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

سبک مناجات با خدا 97- شعر از مهدی صادقی


خدایا  بنده ای غرق گناهم

ولی با هر بدی دادی تو راهم

خدایا ای امید  ناامیدان

پناهم ده ببین که بی پناهم

(الهی  یاالهی  یاالهی)2

 

به حق مرتضی آن شاه مردان

بده بر من برات وصل  جانان

بگیر از من هر آنچه می پسندی

مرا دور سر حیدر بگردان

(الهی  یاالهی  یاالهی)2

 

به آقایی که شاه عالمینه

به زهرا و به حیدر نور عینه

شده ذکر لبم هر صبح وهر شام

"تمام زندگیم مال حسینه"

(الهی  یاالهی  یاالهی)2


دانلود سبک
حجم: 1.12 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">